2010-05-11

Nyhet: Site-launch - Sidearm.se


Det var på tiden! Efter att ha suttit och betalat för domännamnet i över ett halvår så har jag nu äntligen fått knackat färdigt min personliga portfolio. Den heter Sidearm och är en samlingsplats för mina kommersiella och även en del privata projekt.

Siten bygger layoutmässigt på 960.gs (som jag inte kan sluta lovorda här verkar det som) och kodmässigt är det ett råttbo bestående av klassisk HTML/XHTML/XML/CSS och bloggverktyget/CMS:et Wordpress.


Sidearm.se


Det har blivit många sena nätter framför datorn efter jobbet med företrädesvis elektro i lurarna och det ska bli riktigt skönt med långhelg (Kr. Himmelsfärd). Jag kommer under denna ledighet att utveckla fliken "Timbral" på siten, samt tracka lite ny musik på min Atari ST! :]

 

2 kommentarer: