2008-11-02

Random: Inredning i tre dimensioner

Hoppas att ni har haft en skön ledighet och är laddade nu när vi kör igång på tisdag! Själv har jag naturligtvis jobbat lite under lovet, men jag har också lirat en del Super Mario Galaxy samt fått tid att fundera lite kring inredningen i lägenheten.

Jag har ritat upp en skalenlig 3D-modell av lägenheten och kan nu snabbt testa att sätta nya färger på väggarna mm. Jag ju vill exempelvis ha en mörkare färg på en av väggarna i vardagsrummet och det har rådit delade meningar mellan mig och min sambo om detta innan jag visualiserade mina idéer. Dessutom vill jag få ordning i hallen där det nu är oerhört spartanskt inrett med en klassisk skohylla och vi har faktiskt ännu inga ordentliga klädhängare.

Konceptrenderingar bifogas detta inlägg nedan. På jullovet kanske det blir tid att göra verklighet av dessa idéer.



Mörkgrå vägg ger rummet mer dynamik än en vit vägg.



Sparsmakat idéförslag för hallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar