2010-12-16

Elevportfolio: Portfolio

Under tre veckor så har jag och dem andra i klassen jobbat med att skapa sina egna portfolion. Så i detta inlägg kommer du att både få se och läsa om hur jag har jobbat.

Det började med att jag skissade upp lite, för att kunna se hur jag ville ha det och hur det skulle kunna se ut. Eftersom musik är min pasion så ville jag att det skulle synas på min portfolio, därför så gjorde jag en equalizer som omsluter hela fodralet. När jag byggt upp bilden men helt vanliga boxar så la jag till en gradient i nedersta lagret och därefter så fick var och en av boxarna en egen färg. Jag har använt mig av jordnära färger vilket ger ett positivt intryck. I min portfolio kommer det finnas en dvd-skiva där alla mina arbeten kommer att ligga samt
kontaktuppgifter och lite om mig själv som person.

Här kommer det några bilder på mitt portfolio, hoppas ni tycker om den!







































Här har vi Mimmi, Johanna och mitt portfolio!

















Det har varit riktigt kul att få göra detta arbete, speciellt när man får ett så bra slutresultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar