2008-10-02

Random: Designa egen box

Som ett brev på posten låg nya numret av Allt om mat på dörrmattan när jag kom hem från jobbet i eftermiddags. Ja, jag och min sambo fick en halvårsprenumeration av tidningen i julklapp förra året och då vi faktiskt begagnat oss av flertalet recept ur tidningen har vi förlängt prenumerationen. Nu är vi fast.

Hursomhelst så var detta nummer en vinspecialutgåva och jag kommer att scanna artiklar och bilder ur tidningen som jag tror att ni kan ha nytta av i ert case. Dessutom fanns där ett rätt kul länktips där en vindistributör gör reklam sin nya produkt genom att man låter konsumenten grafiskt formge sin egen lådvinsförpackning som gratis postas hem.


Kanske får ni inspiration, eller kanske stänger ni ner sidan i avsmak mot de kitchiga stilmallar som gjorts tillgängliga...

Kolla in: designadinegenbox.se

2 kommentarer:

  1. Hej! Någon som vet hur lång leveranstiden är på den egendesignade bag in boxen?

    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna. Har faktiskt inte hunnit prova, men det kan vara en schysst grej om den som hinner först kommenterar det här.

    /Martin

    SvaraRadera