2009-12-21

Nyhet: Silver i fototävling!

För ett par månader sedan skickade jag in ett bidrag till en fototävling med temat: "Ingenjörer skapar tillväxt" som arrangerades av Sveriges ingenjörer (ingenjören.se). Jag nämnde det i ett tidigare inlägg, men det har ni nog redan glömt (läs här).

Någon gång i november fick jag ett mail från arrangörerna om att jag placerats på andraplats och fick någon slags resväska hemskickad som pris. Jag har helt glömt bort att följa upp händelseförloppet och noterade alldeles nyss att man skrivit ett par rader om tävlingen på ingenjören.se.

6 kommentarer:

  1. Matilda Mph072009-12-22 15:59

    Grattis! :)

    SvaraRadera
  2. Tack tack! God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Matilda Mph072009-12-25 19:15

    Desamma till dig! :)

    SvaraRadera
  4. Fan va coolt! Grattis! :)

    SvaraRadera
  5. Tackar! Hoppas ni har det bra! Ta det nu lugnt på nyår... man vill ju inte sova bort första dagen på det nya året... Själv är jag i Reykjavik och med ett antagande baserat på de rådande barpriserna så lär jag vara pigg som en mört den 1:e!

    SvaraRadera